Teikdami paslaugas koncentruojamės į prevencinį ginčų vengimą identifikuodami galinčias kilti rizikas ir numatydami priemones jų suvaldymui, o kilus ginčui visuomet stengiamės pasiekti taikų ir kliento interesus maksimaliai tenkinantį rezultatą, kad būtų išvengta bylinėjimosi proceso. Nepaisant to, situacijoje, kai ginčo išvengti ar jo išspręsti taikiai nėra galimybės, padedame klientams pasiekti kuo greitesnį ir efektyvesnį norimą rezultatą.
Teisinio reguliavimo išmanymas, kurį deriname su patirtimi, kliento verslo poreikių išmanymas ir pragmatiškų sprendimų siūlymas bei efektyvios bylinėjimosi strategijos koncentruojantis nekilnojamojo turto, statybų, viešųjų pirkimų, akcininkų, darbo, bankroto ir restruktūrizavimo ginčuose, leidžia pasiūlyti aukšto lygio ginčų sprendimo ir derybinius įgūdžius, itin aukštą kompetenciją atitinkamose teisės srityse, įžvalgumą priimant sprendimus ir ginčų komercinio konteksto klientui išmanymą, kas užtikrina itin aukštus klientų pasitenkinimo ginčų sprendimais rezultatus.